dimecres, 24 d’abril del 2013

Sant Jordi 2013: la crònica fotogràfica

Com cada 24 d'abril, us serveixo la crònica fotogràfica del meu Sant Jordi, començant per les festes del dia abans. Va ser una jornada lluminosa i feliç, en la qual els lectors van prendre els carrers i es va imposar l'optimisme. Això és el que en vaig treure, navegants:


Així es veu el Passeig de Gràcia des de la terrassa
de l'Hotel Casa Fuster, on va tenir lloc la festa del Continuarà...


Així vespreja a Barcelona
la vigília del millor dia de l'any.


Alguns dels convidats a la festa.
El millor: els mojitos vermells. No duraven ni un segon.


Una tradició personal: el meu bookcrossing de Sant Jordi.
Així de florit vaig deixar el meu exemplar d'aquest any. És Plaça de Catalunya.


A aquest garbuix n'hi diuen l'esmorzar de l'Hotel Regina.
És un merder encantador. L'arrancada tradicional de la jornada.


Vaig trobar-me la Sandra Bruna enmig de la gentada! 
La millor agent de tot Barcelona. I la meva, quina sort!

* * *


Una altra de les meves tradicions: la foto de la foto de Sant Jordi.
Cada any, mentre els periodistes ens fan la foto oficial dels escriptors,
jo retrato els col·legues periodistes.


Aqusta és l'oficial: els escriptors que signàvem el Sant Jordi 2013
(publicada por el Diari Ara)


Si vols veure la de l'any passat fes click AQUÍ 
(no hi ha tants canvis).


* * *


Amb Lorenzo Silva i Martí Gironell
per terra.


Amb l'Andreu Martín. Fem bona cara. És clar, era la primera signatura.
 Som a l'Abacus de Rambla de Catalunya.


Així atenia Eduard Punset les seves fans (totes noies) 
al Corte Inglés de Diagonal.


Ai, quin goig que fan, sota el solet.
A Maite Llibres de la Via Augusta.


Molta concurrència al cocktail de Planeta
de l'antiga fàbrica Moritz.


Amb Ventura Pons i KAP a la llibreria
Alibri de la Rambla de Catalunya, a la tarda.


La penúltima: antiga fàbrica Moritz. S'estrenaven ahir 
i van organitzar un Sant Jordi alternatiu fantàstic. Llarga vida a la Moritz!

La cosa va continuar al Luz de Gas amb la festa de Planeta, però 
el mòbil ja no tenia bateria i jo tampoc. La jornada de Sant Jordi en semblen dues. 
L'any vinent n'hi haurà més, navegants.
I també us ho explicaré.


* * *

Acabo amb una foto que és un homenatge.
Aquest ha estat el primer Sant Jordi sense Emili Teixidor.
L'any passat vaig signar al seu costat a darrera hora, a la Casa del Llibre.
Va arribar una mica tard, però va signar a tota velocitat, sense deixar de somriure. 
Va ser la seva darrera signatura. T'hem trobat a faltar, Emili.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada